pátek 26. května 2017

Peschiera del Garda, Lago d'Iseo, pátý týden

Počasí je pořád nějaké prazvláštní. Řekla bych, že bylo mnohem tepleji a hezčeji na začátku dubna, když jsem přijela.
Protože bydlím docela v p.... někam se dostat, sežere trochu času. V pátek odpoledne jsme se měli s mým milým stretnút v Rovatu, odkud směr lago d'Iseo.  Tak abych stihla vlak, byla jsem asi o tři hodiny dřív v Peschieře, protože busy častěji nejezdí :D 
Udělala jsem si krásné poledno/odpoledne. Bylo teplo, sluníčko..na pláži se opalovali lidi v plavkách.. zašla jsem si na pizzu, která vůbec nebyla špatná ba naopak a přesvědčila se, že "i still got it!", když jsem dostala zadarmo limoncello a na účtu bylo nakreslený srdíčko... a to jsem tu přibrala už asi čtyři kila.. achjo. No prostě paráda pohoda, takže mi vůbec nevadilo, že milý napsal, ať jedu vlakem o hodinu později..












Pak už mi ovšem vadilo, když jsem dalších dvacet minut čekala na nádraží plným černochů v Rovatu. Holt italové a časy...
Nic, dojeli jsme k Lago d'Iseo, které je od Rovata kousek. Když letíte ze severu a letadlo klesá k Bergamu, tak tohle je to jezero  co vidíte z okýnka. Já si naivně myslela, že Garda..ehm. Musím říct, že ač by se mohly zdát stejné, každé městečko tady u jezer je něčím odlišné. Tohle - Iseo - bylo..carino a takové víc relaxované a míň turistické. Ale fotky asi řeknou víc.
Druhý den nám moc nepřálo počasí, ale i tak jsme se jen procházeli a procházeli..a pak už bohužel návrat do reality.



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...